1. Հեքիաթը պատմի՛ր աղվեսի ու ջրաղացպանի անունից: 
  2. Աղվեսի անունից։ Մի անգամ անցնում էի ջրաղաղպանի տան կողքով։ Շատ սոված էի նկատեցի, որ ջրաղացպանի տանը մի կտոր պանիր և մի կտոր բաղաջ կար։ Մտածեցի-մտածեցի որոշեցի քանի ոչ մեկ չի տեսնում գողանամ ուտեմ։ Ջրաղացպանը երբ հետ եկավ տուն նկատեց, որ պանիրը ու բաղաջը չկա։ Որոշեց թակարդ դնի, որ իմանա ով է գողացել պանիրը և բաղարջը։ Ես այդ թակարդի մեջ ընկա։ Ջրաղացպանը ոիզում էր ինձ սպանել, բայց ես նրան խնդրեցի, որ չսպանի իսկ հետո ես նրան լավություն կանեմ։ Նա ինձ բաց թողեց։ Ես գնացի թագավորի աղբանոցը և մի կտոր ոսկի գտա։ Գնացի թագավորի մոտ մի կոտ ուզեցի, որ Չախչախ թագավորի ոսկին չաբենք։ Նա ինձ հարցրեց թե ով է Չախչախ թագավորը։ Ես նրան պատասխանեցի, որ նա շատ հարուստ թագավոր է իսկ ես նրա վեզիրն եմ։ Նա կոտը տվեց և մենք չափեցինք ոսկին։ Մի քանի օր անց նորից եկա թագավորի մոտ նորից եմ կոտ ուզում որ Չախչախ թագավորի մարգարիտները չափենք։ Թագավորը կոտը տալիս է Չախչախ թագավորի ձ
  3. Մարգարիտները։
  4. Առանձնացրո՛ւ հեքիաթի գլխավոր հերոսներին և բնութագրի՛ր նրանց 3-4 բառով:
  5. Աղվեսը միամիտ էր, խորամանկ, նարնջագույն և բարի էր։
  6. Ջրաղացպանը միամիտ էր, աղքատ էր և հավատացող։
  7. Չախչախ թագավորը հարուստ էր և բարի։
  8. Հեքիաթը բաժանի՛ր հատվածների և վերնագրի՛ր։
  9. Գող աղվեսը
  10. Մի օր գնում է, որ ջաղացի ջուրը թողնի, գալիս է, տեսնում՝ պանիրը չկա։

    Մին էլ գնում է՝ ջուրը կապի, գալիս է, տեսնում՝ բաղաջը չկա։

    Էս ո՞վ կլինի, ո՞վ չի լինի։ Մտածում է, մտածում ու ջաղացի շեմքում թակարդ է լարում։ Առավոտը վեր է կենում, տեսնում մի աղվես է ընկել մեջը։

    — Հը՞, գող անիծված, դու ես կերել իմ պանիրն ու բաղարջը, հա՞․ կաց, հիմի ես քեզ պանիր ցույց տամ։— Ասում է ջաղացպանն ու լինգը վերցնում է, որ աղվեսին սպանի։

  11. Դո՛ւրս գրիր անծանոթ բառերը և բացատրի՛ր։
  12. Կոտ-Փայտե աման, որ իբրև չափ Էր ծառայում հացահատիկի համար:
  13. Առանձնացրո՛ւ ուրիշի ուղղակի խոսք պարունակող հինգ նախադասություն։ Դո՛ւրս գրիր և դիտարկիր դրանց կետադրությունը։
  14. Խորհուրդ տուր Շահ Մար թագավորին։
  15. Շահ մար ջան, ես քեզ խորհուրդ եմ տալիս թագավորից չվախենալ այ ընդամենը ապացուցել որ դու լավ մարդ ես։
  16. Ի՞նչ է սովորեցնում հեքիաթը։ Կարծիքդ ներկայացրու մի քանի նախադասությամբ։
  17. Հեքիաթը սովորացնում է չվախնալ ոչմեկից։ Գողություն չանել և հավատալ մարդկանց։
  18. Հեքիաթի գաղափարին համապատասխան առած ասացվածքներ ընտրիր։